Eric Koston Joins Nike SB





許多人應該也像我一樣
一直關心著ERIC KOSTON鞋子的贊助商

從我剛開始接觸滑板
eric一直是我非常喜歡的選手
也因為這樣我非常喜歡girl這個品牌

還記得那時候girl拍了一個滑板影片yeah right!
運用特殊的運鏡 還有誇張的手法 把滑板修掉
我相信很多人都應該看過
到現在我還是會把他點來開回味一下

那時候P-ROD還在girl....




沒錯他加入了NIKE SB
我自己認為是因為P-ROD的關係 哈哈

以下是他的話..

“Not only am I psyched to be a part of the great group of guys that makes up the Nike SB team, but I’m equally as excited to work with them creatively. I’m sure many people know that a lot of different Nike’s have been the inspiration for my shoe designs over the last 12 years, so I feel like a fucking kid in a candy store when it comes to this partnership between Nike and I.”

- Eric Koston



0 意見:

 

EPIC TAIPEI ver2.5 ONLINE EXCLUSIVE